Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Udostępnianie w Win 7
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Mon, 29 Jun 2020 20:50:55 +0200
Kamil <nospamtlen.pl> napisał(a):
Wydałem i zobaczyłem. Co mam zrobić, aby udostępnić zasoby wybranym komputerom/użytkownikom, a nie wszystkim? Jeśli tego nie da się zrobić, włączę udostępnianie chronione hasłem. Nie chcę, aby ktoś niepowołany grzebał mi w komputerze.

Oczywiście się da. Dodajesz ich do listy uprawnionych na poziomie NTFS oraz na poziomie samego udziału. Przecież jak klikniesz Udostępnij to Windows od razu pyta komu chcesz udostępnić. Generalnie wszystkie zasady są takie same jak pod XP.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/