Re: [WINNT] Jeba...y W10 Jak żyć?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jeba...y W10 Jak żyć?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Sun, 28 Jun 2020 12:05:00 +0200
Kamil <nospamtlen.pl> napisał(a):
Dziwne jest opisanie faktów?

Zdanie "Samo istnienie aktualizacji, kiedyś nazywanych poprawkami udowadnia, że produkt jest wadliwy/niedopracowany." nie jest żadnym faktem.

Przecież napisałem. Oba te programy działają doskonale w Win 98 SE i
jeszcze  jako tako w Win XP, a w Win 7 są totalnie skopane.

Ale jak skopane? Nadal nie podałeś żadnych faktów.

Pewnie wiesz
dlaczego? Bo  wg Ciebie każdy nowszy WIndows jest lepszy od poprzednika.

Jest lepszy ogólnie. Nigdzie nie twierdziłem, że jest lepszy pod każdym wzdlędem.

Tyle, że ja nie  rozumiem dlaczego Win 98 SE ważył na dysku 100 MB, XP
ok 1,5 GB, a Win 7 żre  u mnie 21,5 GB. Co takiego wspaniałego, jakie
funkcje wymagają takich  pojemności? Ale w sumie nie o to chodzi.

Więc po co to piszesz? Ja się też na temat rozmiaru Windows już tu wypowiadałem.

Nie
mam zamiaru walczyć z  wiatrakami, czyli z BG i jego produktami.

Czyli już przeszedłeś na Linuksa lub MacOSX?

Chodzi
o praktykę. Jeśli w Win 7  nie można poprawnie wydrukować jpega to może
ktoś podpowie jakiś zewnętrzny  program.
Pzdr

Można, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi programami.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/