Re: [WINNT] Logowanie bez logowania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Logowanie bez logowania
From: trybun <LeMxChe@jahu.cb>
Date: Wed, 24 Jun 2020 14:20:26 +0200
trybun <LeMxChe@jahu.cb> napisał(a):
Nie. Nie ma nic o tworzeniu wpisu zwanego "defaultusername". Jest za to klucz "username".

Jest o tworzeniu wartości DefaultPassword, tak samo można utworzyć DefaultUserName. Generalnie w 99% przypadków jak coś ma być edytowane w rejestrze a tego nie ma, to się to po prostu tworzy.

Jednak w odróżnieniu do Ciebie ktoś w instrukcji zapomniał o tym napisać, że tak samo można.

Dobrze wiedzieć na przyszłość.

Bo liczyłem że trzeba założyć klucz "DefaultUserName i dopiero w nim umieścić potrzebne podklucze (wartości ciągu), password itd. . W "wartościach ciągu" chyba nie da się dodawać takich wpisów.

Jest dosyć wyraźnie napisane, że DefaultUserName ma być wartością, nie kluczem :) Wartość oczywiście nie ma podwartości.

Na logikę to powinien być klucz, a dopiero w nim odpowiednie wpisy wyrażane wartością, zwłaszcza że jak już pisałem w kluczu "WinLogon" jest podklucz 'UserDefaults"