Re: [WINNT] Jeba...y W10 Jak żyć?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jeba...y W10 Jak żyć?
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Mon, 22 Jun 2020 09:51:37 +0200
Użytkownik "z"  napisał:

Po aktualizacji pierwszy bug jaki rzuca się w oczy to biały pasek zadań który nijak nie pasuje do ustawionego ciemnego motywu.

Ciekawe co jest przyczyną, że każda kolejna odsłona Windows jest gorsza od poprzedniej. To jakaś paranoja. Ostatnio próbowałem wydrukować skan dokumentu w Win 7. Użyłem Painta, nie ten rozmiar, nie da się ustawić. W Photo Editor jeszcze gorzej. musiałem uruchomić staroć z XP i tam w/w programy działają prawidłowo. W Photo Editorze da się ustawić rozmiar wydruku, dopasować do strony itp. A dlaczego w W 7 już nie? O W 10 nawet nie warto wspominać bo to totalna porażka.

Pzdr