Re: [WINNT] winamp add to queue

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] winamp add to queue
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 19 Jun 2020 19:07:48 +0100
in <news:5eecfb8e$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
user Andrzej P. Wozniak pisze tak:

> Osoba podpisana jako PiteR <email@fauszywy.pl>

> To Microsoft „naprawił” Eksploratora Windows.

a dziekuję. Zawsze na pana można liczyć :)

> Był rok temu wątek
> „Otwieranie wielu folderów naraz”, że w XP się wiesza:
> …więc ograniczyli liczbę do 15 (zamiast zorganizować porządne
> kolejkowanie), ale da się to zmienić:

czytam własnie

> To jeszcze jeden powód, aby:
> * Nie trzymać wszystkich plików na kupie, tylko w porządnie
> zorganizowanych katalogach. Po co masz otwierać 20 utworów z
> jednego albumu, kiedy możesz otworzyć katalog z albumem?

A to nie. Podziekuję. Ostatnio odchodze od folderów w stronę zsypów.
zsyp url, zsyp mp3, zsyp foto, zsyp video choć znam dobrodziestwo
Show all files in the folder (recursive)

> * Korzystać z lepszego menedżera plików niż Eksplorator.

mam silne nawyki, do tego się przyzwyczaiłem
https://freecommander.com/en/version-summary/

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju