Re: [WINNT] Samsung SSD Rapid Mode

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Samsung SSD Rapid Mode
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 19 Jun 2020 18:45:54 +0100
in <news:5eecd0bb$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
user Krystek pisze tak:

> A masz ustawioną wielkość pliku wymiany na sztwyno, na określony
> rozmiar?

Nie. Mam początkową wartość 1024 a koniec 4096.

Czyli dopiero jak osiągnie 4096 to napisze że powiększa?
Czy od 1024 już zakomunikuje powiekszanie? imho to.

To jest C ssd i 8gb ramu. Miałem ustawione 200MB i 1024MB
to nie powiększał tylko się wywalał komp. Jakby nie zdążał powiększyć.
Ale to było kiedy Samsung SSD Rapid Mode był włączony.

Patrzyłem w monitoring, że teraz mam użycie
pagefile tak z 7% ale bywają piki do 60%
Na razie jest ok. Nie ma bsodów.

http://piterpro.private.pl/img/20200619_pamiec1.jpg

--
Piter