Re: [WINNT] Drukarka w sieci

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Drukarka w sieci
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Sun, 14 Jun 2020 07:35:18 +0200
W dniu 2020-06-13 o 23:52, Kamil pisze:
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski"  napisał:

Kamil <nospamtlen.pl> napisał(a):
> Czy to oznacza, że mam zainstalować Linuksa?

Dziwna interpretacja fragmentu "dowolny system z rodziny Windows, Linux, UNIX i co tam jeszcze można wymyślić"

To do mnie? "na komputerze A skonfigurować usługi drukowania dla systemu Linux"

Chodzi o komputer A.

Tak usługi drukowania LPR/LPD trzeba uruchomić na komputerze A. Wtedy na komputerze B może być prawie każdy system operacyjny (nie tylko Windows 7, ale ten oczywiście też), bo prawie każdy potrafi drukować przez sieć używając LPR.