Re: [WINNT] Następca programu SubEdit?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Następca programu SubEdit?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sat, 6 Jun 2020 00:26:45 +0200
Sofija w news:5eda76da$0$551$65785112@news.neostrada.pl
W dniu 05.06.2020 o 18:09, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 05 Jun 2020 17:30:25 +0200
doszła do mnie wiadomość<5eda6511$0$17358$65785112@news.neostrada.pl> od Krystek<spamtrap@krystek.art.pl> :
W dniu 2020-06-03 22:07, Sofija pisze:
W dniu 03.06.2020 o 13:52, Sofija pisze:
Mam sporo zapisanych dawno temu filmów z napisami do nich w postaci
plików .srt.
Okazało się teraz, że w przypadku niektórych z nich napisy nie są
zsynchronizowane z filmem.
Kiedyś do dokonania zmian w plikach .srt w celu zsynchronizowania
służył prosty program
SubEdit. Nie był on jednak rozwijany i pod Windows 10 nie da się go
zainstalować.
Czy powstał jakiś prosty następca tego programu?
Interesuje mnie program darmowy albo płatny, ale tani.
Sama znalazłam. Koniec tematu.
To może chociaż napisz co to za program...
Doogle daje trochę wyników na frazę "subtitle editor".
To program Subtitle Edit 3.5.15 pobrany ze strony https://www.programosy.pl/program,subtitle-edit.html
Bardzo wygodny.
Pozdrawiam Sofija

niezla kolubryna dzialan...
(subedit w sprawie synchro to zlobek, dziala perf.)