Re: [WINNT] ipla.tv pobrać video, nowa i stara wersja Firefox

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ipla.tv pobrać video, nowa i stara wersja Firefox
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 05 Jun 2020 17:53:10 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Jun 2020 16:13:18 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <2qsCG.400053$XZ.94488@usenetxs.com>
 od "jedrek" <wonzespamem@w.on>  :
>"1634Racine" news:5ebb3521$1$17362$65785112@news.neostrada.pl

>Jak taką portable wsadzić tak aby nie ingerowała w profil już istniejącej
>starej FF?
>Korzystam umyślnie ze starych FF, bo zwyczajniej mniej skaczącego g... po
>stronach lata, bo stara FF tego nie obsługuje i na stronie można mniej
>nerwowow czytać artykuł.
>Czyli jak zrobić aby taka FF52 zaistniała równolegle obok dużo starszej
>edycji FF z linii 27 i każda sobie żyła niezależnym życiem, obie mogły być
>równolegle uruchomione.
> [...]

Musisz przekopiować do katalogu głównego FxPortable  plik "FirefoxPortable.ini"
klatalogu Other\Source\ oraz zmienić w nim AllowMultipleInstances=false na
AllowMultipleInstances=true.
Ja tak mam i działa ok(nawet 5xFF  mam czasem odpalony).