Re: [WINNT] Jeba...y W10 Jak żyć?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jeba...y W10 Jak żyć?
From: z <z@z.pl>
Date: Tue, 30 Jun 2020 18:06:48 +0200
Co za czasy?

Nie pamiętam kiedy miałem sytuację że część komputerowa STARA była lepsza od tej nowej ze względu na zły system operacyjny.

Od kilku lat zdarza mi się odpowiedzieć pytającym co pracują a nie grają że lepiej niech kupią starsze graty.

Kiedyś tak nie było. Wybierało się co najwyżej starszy system a graty nowe. Mijał rok czy dwa i dało się używać nowy system.

Ile teraz to już trwa? 5 lat? Straciłem już nadzieje.

A zaczynałem od procesora 086(XT) 650kB Ram 20 Mega hdd DOS 6.22 ;-)

PS. Kupowałem kiedyś tuner satelitarny COMBO specjalnie STARY aby móc oglądać nagrane pliki na komputerze. Winny był nowy procesor który unia czy te inne DURNIE wyposażyli w kodowanie nagrań.
Ta tak jakby magnetofon czy magnetowid odtwarzał tylko "swoje" kasety
BRRRRRRRRRR. Aż mnie ciarki przechodzą.