[WINNT] [win10] Jak zmusić do automatycznego połączenia z WiFi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [win10] Jak zmusić do automatycznego połączenia z WiFi
From: kangyooni@gmail.com
Date: Sun, 31 May 2020 16:24:28 -0700 (PDT)
Windows 10 próbuje być mądrzejszy niż ustawa przewiduje i zamiast po prostu
połączyć się z zapamiętaną siecią WiFi, próbuje sprawdzać internet, a gdy go
nie ma - bo trzeba się zalogować - rozłącza się i ikonka WiFi ma wykrzyknik
"Action needed". Mimo że żadnego lepszego połączenia w tym momencie nie ma.
Trzeba kliknąć, ponownie wybrać sieć, połączyć. Naprawde doprowadza mnie to do
szału bo ch... to powinno obchodzić system co jest jest w sieci, ma się
połączyć a ja zrobie reszte. Co ciekawe nie z każdą siecią tak jest, bo np. w
domu - gdy router straci WAN - dalej mam połączenie z routerem. Tak czy inaczej
- istnieje sposób aby po prostu zmusić system do połączenia z zapisaną siecią
bez prób bycia mądrzejszym ode mnie?

pozdrawiam