Re: [WINNT] jak wcisnąć klawisz w .bat

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak wcisnąć klawisz w .bat
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 26 May 2020 21:38:45 +0200
W dniu 2020-05-26 o 14:23, johngtka@gmail.com pisze:
W dniu sobota, 3 lutego 2007 18:15:07 UTC+1 użytkownik Wojtek napisał:
Wywołuję w pliku .bat kilkakrotnie w pętli polecenie zewnętrzne.
Wywyoływany programik wykonuje polecenie po czy każe wcisnąć dowolny
klawisz aby zakończyć. Jak mu "wcisnąć" dowolny klawisz aby nie
zatrzymywał się po każdej pętli czekając na użytkownika?

Wojtek

ja mam jedno pytanie w tym gronie czy jest możliwość wywołania takiego czegoś w
bat co pozwoli na kliknięcie wybranego przycisku np: L tak żeby zadziałało

tak
komenda CHOICE

--
Irokez