Re: [WINNT] Tryb awaryjny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tryb awaryjny
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 19 May 2020 12:05:44 +0200
On Fri, 15 May 2020 08:50:51 +0200, Roman Tyczka wrote:

> Wiesz może czemu to wyłączono? Przecież ta opcja bywa bardzo użyteczna.
> Wkurzające są takie zagrania.

Sytuacja z dziesiejszego poranka.
Odpalam kompa z Win10, jak codziennie od lat, nie było żadnych updatów
wczoraj, system normalnie zamknięty, zero błędów, blue screenów etc.
Przy starcie otrzymuję komunikat, że mój PIN (bo na PINa się loguję) jest
...uwaga... NIEDOSTĘPNY!

http://snap.ashampoo.com/uploads/2020-05-19/HunxbEyiEYaH1CWnfk7bVhs1APeDmOpTD6mfcfnh9nOzqGHvQFWhMJCnZGrGvb1z.png

I każą mi ustawić nowy PIN, nie mam wyjścia, ustawiam, wtedy mnie
ostrzegają, że mogę utracić dane i żebym tego nie robił jeśli go pamiętam:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2020-05-19/asRPhgtwIsnylCC0Qm6Hf5owAjWd28w3QjmypaPyS6r8au8Qb4YgYH6zru5ntTjf.png

ps. zwracam uwagę na jasny w przekazie komunikat o stanie i podstanie.

Potem żmudne WIELOKROTNE autoryzowanie mnie jako mnie, i już po 10 minutach
jestem zalogowany. Brawo Satya!

Miszczowie z M$ nie śpią i po nocach wymyślają atrakcje. Może to w związku
z dzisiejszą konferencją Build 2020?

Niedobrze się robi na myśl jakie to wszystko kulawe i sznurkiem związane.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka