[WINNT] firewall w win8.1 jak monitorować?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] firewall w win8.1 jak monitorować?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 11 May 2020 18:13:21 +0100
firewall w win8.1 jak monitorować? Da się graficznie czy tylko txt plik
%SystemRoot%\System32\LogFiles\Firewall\pfirewall.log?

Mam nawyki z Kerio i chciałbym uzyskać podobną informację w win 8.1 tzn
ściezki do plików które probują połaczyć się na zewnątrz.

np outbound blocked C:\Programy\Firefox\Firefox.exe

idealnie gdyby wyskakiwały dymki w trayu.

Nie chciałbym instalować osobnego wybajerzonego ciężkiego firewalla.

Na razie potrenuję Windows Firewall Notifiera ale jestem ciekaw czy
dałoby sie bez zewnetrznych programów.

https://www.howtogeek.com/113641/how-to-extend-the-windows-firewall-
and-easily-block-outgoing-connections/

--
Piter

miejsce na twoją reklamę

  • [WINNT] firewall w win8.1 jak monitorować?, PiteR <=