Re: [WINNT] dzien tygodnia na pulpicie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dzien tygodnia na pulpicie
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 01 May 2020 21:58:47 +0100
in <news:5eac691e$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
user z pisze tak:

> jeśli we właściwościach paska zadań ikony są Duże to i pasek jest
> gruby i w tedy widać więcej niż gdzinę.

a co widzisz na moim ekranie? Skoncentruj się jeszcze raz.
Bo ja tam widzę dwa wiersze godzine a pod nią datę.

http://piterpro.private.pl/img/dzien_tyg_01.jpg

> Ale tylko debil (Animka) używa grubego paska co bez sensu zajmuje
> ekran.

Ja też używam bo nie widze bez okularów. Nie zakładam ich jak nie muszę
i kupiłem wielki telewizor żeby widzieć.

Wolałbym miec na ekranie takie wielkie bukwy tylko jeszcze nie wiem jak
pobrać z tego zj. Sklepu Microsoftu. Polegam na logowaniach. Czy to
bedzie link do exe czy co? Debile zrobiły z komputera telefon.

ale to chyba tylko pod win 10 a ja mam ein 8.1

https://tinyurl.com/y7l2opwh

--
Piter

człowiek chciał być królem planety