Re: [WINNT] Instalacja Office 97 na Windows 10 Pro x64 - da się?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Office 97 na Windows 10 Pro x64 - da się?
From: jerzy.wujczyk@gmail.com
Date: Sat, 18 Apr 2020 09:08:34 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 19 września 2017 15:11:01 UTC+2 użytkownik Marcin G. napisał:
> U mnie Windows 10 1703 wyświetla komunikat “Ta aplikacja nie będzie działać
> na Twoim komputerze”. Da się to jakoś obejść?
> Uruchamianie instalatora jako administrator i zmiana zgodności z starszymi
> systemami nie pomagają.
>

> Pozdrawiam,
> Marcin G.

3 lata po herbacie ale da się.
Może ktoś potrzebuje i się skusi. bez kretyńskich pytań a po co a na co a
dlaczego. Pytania te natychmiast obnażają brak kompetencji i umiejętności - bo
jakby koleś wiedział jak to by odpowiedział, nie?
Wiec ja jestem z tych, którzy wiedzą i odpowiadam:
Da się.
Odpłatnie rzecz jasna - nie w formie porady za frajer.
Później wrzucę przykładzik z wczoraj, z maszyny klienta.
A dzisiaj ze swojej:
https://tinypic.pl/1egkhpt2m006

Zero