[WINNT] Przyspieszenie Windows 10 - ustawienia Privacy i Devices.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Przyspieszenie Windows 10 - ustawienia Privacy i Devices.
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Fri, 17 Apr 2020 12:41:03 +0200
Wszedłem na windowsowe (Win 10) Settings -> Privacy -> Windows/Add Permitions i powyłączałem co się dało w każdej pozycji z On na Off (domyślnie jest On nawet jeżeli są wyłączone poszczególne programy), podobnie w Settings -> Devices -> Typing powyłączałem sugerowanie/sprawdzanie pisowni wszędzie z On na Off. Zrobiłem to, żeby po kolejnych aktualizacjach Win mnie nie śledziło, ale skutek to... niesamowite przyspieszenie działania przeglądarki (Opera i Chrome), aż mi szczena opadła :-0
Mam teraz ochotę Win 10 na Pentium 4 zainstalować ;-)
Zrobiłem te zmiany w windowsowych Settings wszystko na raz, więc nie wiem, która z opcji powodowała największe spowolnienie, ale ostatnio nawet wpisywanie czegokolwiek w pasek adresowy tych przeglądarek trwało wieki.

  • [WINNT] Przyspieszenie Windows 10 - ustawienia Privacy i Devices., ąćęłńóśźż <=