Re: [WINNT] jest rok 2194

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jest rok 2194
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 08 Apr 2020 17:01:51 +0100
PiteR pisze tak:

> A Windows dalej nie potrafi zapamiętać ustawienia ikon na pulpicie

Myślałem, że to kwestia nowych ikon dodanych na pulpit do starego
zestawu, że nowe wypychają stare i program do ikon się gubi (DeskSave).
Może być też że program stary i na nowszym win nie działa. DeskSave
przywraca położenie ikon z pliku do czasu aż mu się nie pozajączkuje.

Mam teraz Opere Firefoxa i Vivaldi. Vivaldi zrobiłem domyślną
przeglądarką. Część .url ma ikone Opery, część FF a nowe Vivaldiego.

Zmienić skojarzenie protokołów nntp i news z opera na Xnews też nie
było łatwo. Zajeło dobre 2 godziny ;) FileTypesMan nie pomógł dopiero
wykasowanie rejestru dało efekt. Monit w nowszych win nie pozwala
wyszukać programu tylko odsyła do sklepu w poszukiwaniu softłeru.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę