[WINNT] Komputery w sieci domowej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Komputery w sieci domowej
From: Tomasz <jopotam@gmail.com>
Date: Mon, 30 Mar 2020 18:34:46 +0200
Mam dwa komputery połączone w sieć domową poprzez router i kable. Jeden z win7 drugi z win10.
Na obu udostępniłem jakieś katalogi ze zdjęciami.
Oba komputery widzą w sieci wszystkie udostępnione elementy ale przy próbie otworzenia któregoś z nich dostaję komunikat "Nie masz uprawnień dostępu do ......". Katalogi, których nie udostępniałem czyli Użytkownicy/publiczne są widoczne na obu komputerach i w pełni dostępne. Od kilku dni szukam rozwiązania w internecie ale niestety wszyscy radzą zrobić to co ja i tak od dawna mam zrobione. Czy ktoś z Was może mi poradzić co mogę jeszcze zrobić aby nie publiczne katalogi też były dostępne?
--
Tomasz