Re: [WINNT] zdalny pulpit w czasach zarazy...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zdalny pulpit w czasach zarazy...
From: "Michal M. Lechanski" <michal@doriath.eu>
Date: Fri, 27 Mar 2020 07:23:35 +0000
W dniu 24.03.2020 o 08:41, z pisze:

> Ale wczoraj serwisant podrzucił mi UltraViewer 6.2 Free

Działa toto przez proxy tak jak Teamviewer?

Z drugiej strony - obejrzałem sobie stronę domową programu - rzekłbym
dość uboga, parę zachwytów nad własnym produktem i niewiele więcej.

Jakoś nie wzbudza zaufania...  Ma ktoś doświadczenia z tym programem?
Dla mnie najważniejsze jest możliwość połączenia z komputerem za proxy i
bezpieczeństwo.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

--
Michał