Re: [WINNT] Brak kodera-dekodera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak kodera-dekodera
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 25 Mar 2020 22:46:59 +0100
z w news:5e7b8cbb$0$17350$65785112@news.neostrada.pl
Od wielu lat nie zawracam sobie głowy kodekami
Używam VLC

o tyle sprawdza sie, o ile nie trafisz na video, ktorego nie chwyta. Mialem takie przypadki, b. b. nieliczne, ale byly. w kazdym razie u mnie playerowo sa dwa: podstawa = potplayer, na zapleczu videolan.
potplayer wg mnie bardziej "poreczny". ale to pewnie kwestia gustow tzw.
natomiast:
jesli oprocz ogladania od czasu do czasu wykonuje sie " jakies tam" operacje na plikach video, to "cos tam" nalezy doinstalowac do systemu. To oczywiste.