[WINNT] Brak kodera-dekodera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Brak kodera-dekodera
From: Maniak <xyz@abc.com>
Date: Wed, 25 Mar 2020 16:58:55 +0100
Po zmianie SO na Windows 10 nie odtwarzają mi się niektóre filmy .AVI.
Pokazuje się komunikat: Brak kodera-dekodera. Jest dźwięk.
Niektóre .AVI odtwarzają się bez problemu. Nie wiem czym się różnią.
Nie pomogło zainstalowanie najnowszej wersji K-Lite_Codec_Pack_1540_Full.exe
w wersji advanced, z pozostawieniem zaznaczeń podczas instalacji bez zmian.
Być może jakieś inne formaty też się nie odtwarzają, ale trudno wszystko
od razu sprawdzić.
Co zrobić?
Zależałoby mi na jak najszerszym zestawie dostępnych koderów-dekoderów.

Proszę o pomoc i pozdrawiam