Re: [WINNT] Pzyspieszyć materiał video, coś ala youtube x1,25 x1,5 x1,5

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pzyspieszyć materiał video, coś ala youtube x1,25 x1,5 x1,5 x1,75 x2,0
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Sat, 21 Mar 2020 09:51:37 +0100
Thu, 19 Mar 2020 21:17:35 +0100, w <ArQcG.628155$Uz.92167@usenetxs.com>,
"jedrek" <wonzespamem@w.on> napisał(-a):

> Jakieś małe narzędzie, które film będący w "normalnej" prędkości przyspieszy
> i taki przyspieszony zapisze do kontenera video, aby potem dowolny
> odtwarzacz takiego pliku odtwarzał go z zadaną większą prędkością.
> Czyli to co robią odtwarzacze programowe jak np. MPC-HC móc wdrożyć do
> samego pliku.
> Sam przyspieszacz w odtwarzaczu www na stronie youtube jest kulawy, bo
> praktycznie do 1,25x można słuchać, powyżej zaczyna w foni połykać głoski.
> Materiał pobrany na dysk i przyspieszony do odsłuchu w MPC-HC spokojnie da
> się słuchać do x2.
> [...]

Jeżeli to avi, to chyba dawało się bez problemu zmieniając fps w pliku
odpowiednim narzędziem.
Czy w mp4 da się bez rekompresji to nie wiem -- ale ffmpeg.exe zrobi to.
Zdaje się, że przełącznik -r do tego służy. Ewentualnie rekompresja w trybie
fast, jeżeli to ma być plik tymczasowy.

Jak nie dasz rady z manualem, to ogarnę ci polecenie. Będzie coś w stylu:
ffmpeg.exe i -input.mp4 -r 100 output.mp4

PS. https://trac.ffmpeg.org/wiki/ChangingFrameRate