Re: [WINNT] Plik w firefoxie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Plik w firefoxie
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Wed, 26 Feb 2020 01:32:50 +0100
W dniu 2020-02-25 o 14:47, Grzegorz Niemirowski pisze:
Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> napisał(a):
Co to może być za plik "dr.chello" w moim profilu w firefoxie? Już nie raz ten plik usuwałam, teraz znowu się wpakował. Antywirusa z chello nie instalowałam. Podejrzewam, że to może jakiś szpieg. Ktoś coś wie w tym temacie?

Nie wiem, ale fajnie by było jakbyś coś napisała o nim, choćby rozmiar i zawartość. Można też włączyć sobie inspekcję dostępu do katalogu i sprawdzić w logach jaki proces utworzył ten plik.

Wszystko usunęłam.Narazie dr.chello nie ma. Jakby znowu wskoczył to nie wiem jaki plik otworzyć (miałam to dr.chello często i logi też usunęłam).

Druga brzydka sprawa jest taka, e ostatnio jak gdzieś zadzwonię i rozmawiam to bezczelnie włącza mi się w telefonie bluetooth. Rozmawiając nawet nie wiem , że to się włączyło bez mojej wiedzy. Podejrzewam, że ktoś ma możliwość w ten sposób na podsłuch-o czym z kimś rozmawiam. Co mam robić? Teraz zauważylam- dopiero po skoczończonej rozmowie i od razu ten bluetooth wyłączyłam , ale i tak dużo za późno.

--
animka