Re: [WINNT] Win 10 JAK ŻYĆ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 JAK ŻYĆ?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Tue, 25 Feb 2020 09:59:39 +0100
Coś zepsuli przy którejś z ostatnich aktualizacji.
Co chwila rozłącza mi się wifi.
Tak jakby usypiało po paru minutach, gdy czytam dłuższą stroną www.
Klikam inny adres i komunikat "brak połaczenia z internetem", dopiero wtedy zaczyna się ponownie łączyć (jeśli włączona opcja "łącz automatycznie").
Sprawdzałem już różne opcje ustawień jak oszczędzanie energii itp.
*Kiedyś* tych kłopotów nie miałem, choć zwykle pracuję na eth więc nie bardzo
zauważyłem przy której aktualizacji się zaczęły.

-----
wybudzam swojego laptopa z rana po uśpieniu i on nie potrafi się połączyć z
dotychczasową siecią wifi.
Przez kilka lat to potrafił a dzisiaj nie.
Co znowu zepsuły te ŁAJZY?