Re: [WINNT] poczta yahoo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta yahoo
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 20 Feb 2020 09:32:19 GMT
Witaj Sushi Master, 19 lut 2020 w
news:20200219183423.393c94fd@shi.master napisałeś/aś:

> Wed, 19 Feb 2020 09:59:51 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
> <grzegorz@grzegorz.net> wysmarował:

> Niewielki. Ale czy ma sens wysyłać gościa na p.c.mail gdzie ostatni
> post ukazał się pół roku temu a w całym roku wszystkich wątków było
> może z pięć? Ilu tam jeszcze w ogóle zagląda? Czasy się zmieniają,
> grupy wymierają. W zasadzie już można by połączyć wszystkie grupy
> p.c.os.*

No niestety, nikt nie zagląda, bo nikt nie pisze - nikt nie pisze, bo
nikt nie zagląda.
Ale wracając do nielegalnego tematu. W sumie podobny problem miałem z
kontem MS - też sobie założyłem i nie używałem, a potem nie mogłem się
zalogować, bo nie pamiętałem żadnych opcji zabezpieczeń.
W związku z tym pytanie - jakich kont email używacie?
Osobiście nie mam nic podstawowego ani na google, ani MS. Tylko zwykłe o2
i nawet orange.pl. Dużo więcej możliwości nie znam - wp.pl, interia,
proton.