Re: [WINNT] poczta yahoo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta yahoo
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 18 Feb 2020 22:19:51 GMT
Witaj Robert Wańkowski, 18 lut 2020 w
news:5e4c5797$0$17361$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Taż tam mam. Założone dawno i nie używane, tylko aby mieć dostęp do
> jakiejś grupy dysk.
> No i działa.
> A maile wysłane na ten adres nie wracają?

Źle napisałem, thunderbird przy sprawdzaniu woła: Logowanie na serwerze
imap.mail.yahoo.com za pomocą nazwy użytkownika „xxx@yahoo.com” się nie
powiodło.

A jak wysyłam na ten adres emial, to jest od razu zwrotka:
Remote host said: 554 delivery error: dd Sorry, your message to
xxx@yahoo.com cannot be delivered. This mailbox is disabled (554.30). -
mta4206.mail.bf1.yahoo.com

Jak masz taki emial, to lepiej coś z niego wyślij, albo jeszcze lepiej
zaloguj się przez www.