[WINNT] Odinstalowałem poprawkę KB4532693 i co dalej?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Odinstalowałem poprawkę KB4532693 i co dalej?
From: Netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Sat, 15 Feb 2020 23:52:29 +0100
Idąc za radą:

https://www.dobreprogramy.pl/Windows-10-aktualizacja-katastrofa-uloz-zdanie-z-tymi-wyrazami-bo-znow-jest-niewesolo,News,106297.html

odinstalowałem KB4532693 oraz z własnej inicjatywy zawiesiłem wgrywanie
poprawek na 30 dni. Mam pytanie czy po upływie tego czasu ta poprawka
wgra się sama na nowo? Czy też należy się spodziewać że MS naprawi
problem i po tych 30 dniach wgrają się poprawione poprawki?

W ogóle mój Windows 10 poza nadużywaniem dysku SSD działa bezproblemowo,
jednak po przeczytaniu w.w. artykułu lekko zwątpiłem w MS Windows.