Re: [WINNT] IrfanView, otworzyć plik *.SVG, biblioteka CS_SVG.DLL

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] IrfanView, otworzyć plik *.SVG, biblioteka CS_SVG.DLL
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Mon, 10 Feb 2020 22:49:33 +0100
 Który program zrobi podobnie z takim zbiorczym svg?

teraz sam jestem ciekaw. W win rozszerzenie coś znaczyło. w Ux nie. Z tym, że sygnatura pliku się zgadza. A i tak w pliku powyżej 1MB nic. Programy, które powinny nic nie widzą. Mój wniosek: są tam svg (format obrazków), ale traktowane jako kontener. Ktoś sobie tak wymyślił. Można się bawić w wyciąganie, jednak jest to przerost formy nad treścią. Nie wiem co dalej z svg, podoba mi się to (coś ala povray). Pisesz reguły matematyczne, a efekt czasem potrafi powalić. Jak na tamte czasy :)