Re: [WINNT] IrfanView, otworzyć plik *.SVG, biblioteka CS_SVG.DLL

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] IrfanView, otworzyć plik *.SVG, biblioteka CS_SVG.DLL
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Mon, 10 Feb 2020 01:30:03 +0100
Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <grzegorz@grzegorz.net>
w artykule <news:5e4074b5$0$17349$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał(a):
Po ponownym włączeniu komunikat powinien zniknąć. Znak wodny to
widoczny na środku obrazka tekst.
Jeśli tekstu nie widać, to znaczy, że coś się zakombinowało.

Sprawdzałem na trzech różnych systemach (XP, 2008, 10) i nie było znaku
wodnego.

Już wiem, co się zakombinowało – wpis do rejestru. Teraz robi go CS Manager, który poza tym umożliwia zmianę opcji wyświetlania – i te właśnie zmiany są płatne. Wcześniej mogła wpis do rejestru robić jakaś stara wersja biblioteki (z 2014 r. lub starsza).

Aby usunąć znak wodny, wystarczy z rejestru usunąć klucz:
HKEY_CURRENT_USER\Software\SoftGold
I pod żadnym pozorem nie uruchamiać CS Managera!

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)