Re: [WINNT] hd by label Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] hd by label Windows 10
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Sun, 9 Feb 2020 02:24:13 +0100
Sat, 8 Feb 2020 16:58:25 +0100, "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
wysmarował:

> Powiedz na ile znasz C#

No niestety na zero.
Myślałem raczej o skierowaniu na konkretną funkcjonalność systemu,
ale jeśli tak nie jest to nie warto kontynuować.
Dzięki za zaangażowanie.

Ale wydaje mi się, że znalazłem inny sposób dostępu do napędu który otrzymuje
dynamicznie
przydział litery dysku. Chyba można na stałe przydzielić stałą literę dysku  w
Zarządzaniu Napędami. To powinno załatwić sprawę dostępu w różnych sytuacjach.
Sprawdzę w poniedziałek, chyba że wcześniej ktoś potwierdzi.

SushiMaster