Re: [WINNT] [weekendowo] Wyszukiwarka google

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [weekendowo] Wyszukiwarka google
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Thu, 06 Feb 2020 12:50:42 +0100
Wed, 5 Feb 2020 18:33:35 +0100, w <r1eu9d$2ut$3@dont-email.me>, heby
<heby@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Skoro przeglądarki google używają nie tylko poloniści... hmmmm jak myślisz?

Nie trzeba być polonistą, aby znać podstawowe zasady pisowni.

Chyba, że chciałeś napisać o użytkownikach używających języka polskiego...

> Mała uwaga: w pewnych środowiskach używanie w Polsce przecinka w miejscu
> separatore dziesiętnego uważane jest za przezabawne i niepraktyczne. Bez
> względu co na to ma do powiedzenia norma i kilku zasuszonych dziadków za
> zielonym suknem.

Być może są to środowiska zasuszonych dziadków używających DOS-a będących na
bakier z językiem polski. Są nawet środowiska używające kropki jako separatora
tysięcy. Wszystkich ich szanujemy :D