[WINNT] Jak usunąć konto MS z Windows 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak usunąć konto MS z Windows 10?
From: kangyooni@gmail.com
Date: Tue, 4 Feb 2020 21:07:17 -0800 (PST)
Dostosowywałem nowego laptopa dla znajomego. Udało mi się przejść aktywację bez
konta MS (jest to coraz trudniejsze, w nowszych wersjach nie wolno łączyć się z
siecią, inaczej pozamiatane - nie przejdziesz bez konta MS). Potem jednak, aby
wyłączyć tryb Store w sklepie MS, MUSIAŁEM podać konto - więc podałem swoje,
żeby nie utrudniać. BŁĄD. Nie mogę tego k...stwa usunąć.

1. netplwiz (zarządzanie użytkownikami) - jest tylko ten jeden lokalny. OK
2. regedit - jest konto MS w
Current_user\Software\Microsoft\IdentityCRL\UserExtendedProperties. Kasuje
klucz, odtwarza się to po czasie jak jakiś wredny wirus
3. Store - jak kliknę ikonke "ludzika" po prawej i Sign In, to dalej tam
jestem. Mogę się zalogować BEZ PODANIA HASŁA. WTF?

Przeszukałem pliki - nic z moim kontem w nazwie.

OneDrive usunięty, bo nie będzie potrzebny, ale boje się myśleć czy tam również
nie byłbym zalogowany. Podobnie, figuruję w ustawieniach telemetrii jako konto
związane.

Jak się pozbyć tego raz na zawsze, gdzie to siedzi??? Przecież to jest absurd.
Jak sobie radzą "złote rączki" pomagające starym babom zainstalować nowego
laptopa?

pozdrawiam