[WINNT] foldery - zapamiętanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] foldery - zapamiętanie
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 11 Feb 2020 00:05:19 +0100
Pewnie i tak nie uzyskam odpowiedzi.
Był sobie XP, dało się ustawić dla poszczególnych folderów na pulpicie stały rozmiar ich. Na win 7 się nie da, za każdym razem są takie jak w opcjach folderów.

Porada, którą znalazałem to program "ShellFolderFix". Nie ma tej funkcjonalności w Win7 i później? Może dla śmiechu, na komórce mam 10. Kafelki mogę sobie przesuwać:) Komp nie jest dla 10. I dłłłłłłłłłłłłługo nie.

Chcę tak. Mam kilka folderów na pulpicie. Nie rozwalone wsio na pulpicie. Otwieram programy, toolsy, praca. I Chcę je mieć w takim układzie jak ustawiłem, alfabetyczny porządek ok. Ale chcę mieć okno tego rozmiaru jak ustawiłem.

Jest to gdzieś w win7?

  • [WINNT] foldery - zapamiętanie, artiun <=