Re: [WINNT] Szukanie duplikatów plików ale według PODOBNYCH nazw, a nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukanie duplikatów plików ale według PODOBNYCH nazw, a nie takich samych nazw
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 10 Feb 2020 12:28:41 GMT
Witaj jedrek, 10 lut 2020 w news:vab0G.291454$oQ3.151747@usenetxs.com
napisałeś/aś:

> Czy jest jakieś narzędzie, które umie szukać dubli plików, gdzie
> można definiować klucz wg którego ma szukać podobnych nazw?

W TC można sobie z tym poradzić przy użyciu RegEx(jeśli chodzi o podobne
nazwy) - trzeba się go poduczyć i popróbować, co i tak nie zawsze mi
wychodzi. Zresztą w zakładce wtyczki szukajki TC jest możliwość
zdefiniowania np. jakiegoś ciągu który jest zawarty w nazwie.
DupicateCleaner dałby chyba radę ze wszystkim, o czym piszesz, ale nie
wiem jakie ma ograniczenia w wersji free. Możesz potestować.