Re: [WINNT] hd by label Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] hd by label Windows 10
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Sat, 8 Feb 2020 12:22:41 +0100
Sat, 8 Feb 2020 12:00:42 +0100, "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
wysmarował:

> I dopiero w czwartym poście raczyłeś napisałeś, że chodzio o wklejanie
> ścieżki do programów.

OK. Z tym, że w drugim poście napisałem, że rozwiązanie wyguglane mnie nie
raczy, bo już
sam sobie go wyguglałem i nie rozwiązuje problemu, więc uznałem, że nie muszę
nic więcej
raczyć, jak widać błędnie.

> W tej sytuacji zostaje Ci skrypt, który albo będzie montować dysk zawsze pod
> tą samą literą lub katalogiem albo też skrypt, który skopiuje Ci do schowka
> aktualną literę dysku.

W takim razie, może da się w W10 skrypt wywołać z systemu po wykryciu
podłączenia napędu?
Takie linuksowe udev?

Może coś więcej wyniknie z tego wątku niż zarzucanie sobie wzajem kto czego nie
raczył.

SushiMaster