Re: [WINNT] Win10 i TTF

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 i TTF
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 30 Jan 2020 20:51:27 +0100

http://snap.ashampoo.com/uploads/2020-01-30/wbretQm4MNRdVU5ZGoBWCoJb2fHI0mCwnT2BfH7RVPvMFshmbjeDXNfttM4tz0kh.png

> problemu zmieniłem sobie na systemowy podgląd. W menu "Otwórz za pomocą" mam
> IrfanView, Podgląd czcionki Windows, Wyszukaj w sklepie Microsoft Store i
> Wybierz inną aplikację.

Ja tu mam mnóstwo aplikacji, ale nie ma "Podgląd czcionki Windows".

>  A nawet jakby tam nic nie było, to można otworzyć
> sobie właściwości pliku i kliknąć przycisk Zmień...

Tak, wtedy wybieram c:\windows\system32\fontview.exe

i mam błąd:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2020-01-30/5ASHuZkAX4nWbEIkbgWBc4pyIP1JMbWJBkRVE4W6yEuZJ6ElD4MFy59cMZLz2de6.png

> Najpierw upewnij się, że można bez rejestru. Jak już koniecznie rejestr, to
> w kluczu
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.ttf\UserChoice
>
> możesz utworzyć wartość ProgId i wpisać tam ttffile.

Dopisałem, nic się nie zmieniło, ale jeszcze nie zrobiłem restartu, więc
może po zadziała.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka