Re: [WINNT] Stabilność W10 na SSD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stabilność W10 na SSD
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 29 Jan 2020 13:38:52 +0100
Dnia Wed, 29 Jan 2020 13:32:06 +0100, Trybun napisał(a):

> Idąc z duchem czasu szarpnąłem się i kupiłem dysk SSD. Instalacja 10ki,
> wszystko gra, doinstalowanie kilku potrzebnych programów i zaczynają się
> problemy

Jakbyś tak powiedział jaki to dysk, jeśli używka to ile godzin, czy ta
winda była podłaczona do netu bez antywira, czy sprawdziłeś dysk
czymkolwiek, czy formatowałeś partycje itd. to by się coś dało
powiedzieć.
Sama SSD-owatość dysku nie przysparza problemów. A w ogóle, to
zainstaluj sobie Minta.
--
Jacek
I hate haters.