Re: [WINNT] polska klawiatura po upgrade

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] polska klawiatura po upgrade
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 26 Jan 2020 09:14:52 +0100
Możliwe, bo mam parę dodatkowych języków i ostatnio Win 10 do każdego z nich
dodał klawiaturę w tym języku.
Nie umiem usunąć tych dodatkowych obcojęzycznych klawiatur (choć klawiatury z funtem nie mam nawet w szafie od czasów Amstrada), no chyba że z całym danym językiem.
Z tym że jeśli masz już jakiś English (np. UK) , to klawiatur w układzie innego
English (np. US) nie dodaje.
Być może podobnie jest z polskim, iż trzeba mieć wyraźnie w systemie układ
programisty żeby nie dodało maszynistki.

-----
Mam wrażenie, że to sprawa jakiejś ostatniej poprawki, bo na jednym W7 w tym miesiącu po aktualizacjach też się samoistnie przestawił układ klawiatury.