[WINNT] Czym usunac zdublowane pliki?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Czym usunac zdublowane pliki?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Fri, 24 Jan 2020 15:20:27 +0100
Łączyłem bakupy poczty *.eml i w katalogu pojawiło mi się dużo zdublowanych
plików:
Mają różne nazwy np. abcde-efghij oraz klmnop-qrstuw i różne daty, ale
identyczną wielkość w bajtach i identyczną zawartość.
Jakim narzędziem najłatwiej wykryć i usunąć duplikaty plików o różnych nazwach,
w jednym i tym samym folderze?
W folderze jest kilkanaście tysięcy plików *.eml, z czego ponad 9 tys. jest
zdublowanych.
Zwykle używam TC, ale przy różnych nazwach?
Ręczne porównywanie par plików nie wchodzi w rachubę z uwagi na liczbę tych
plików.

Dodatkowo znów potrzebuję połączyć archiwa plików *.eml, lecz tym razem najlepiej już tak, żeby nie kopiować plików takich samych mimo iż mających inną nazwę.