Re: [WINNT] w7 -> w10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] w7 -> w10
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Tue, 21 Jan 2020 15:04:57 +0100
Mon, 20 Jan 2020 13:46:59 +0100, "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
wysmarował:

> Zachowa.
>
> Ogólnie lepiej na świeżo.

Tak też myślałem ale celem testu uruchomiłem upgrade z W7.
No i jestem pozytywnie zaskoczony, nie zmulił, zachował ustawienia,
wszystko chodzi (mSQL,subiekt,płatnik,drukarki,zasoby...)
jedynie nabrał trochę bloatwaru, który trzeba było usunąć
a po usunięciu plików tymczasowych i innych śmieci zajmuje teraz mniej miejsca
niż
poprzednia instalacja, cud Panie, normalnie cud.

> Raczej nie ma lepszej strony niż oficjalna. Ale zamiast obrazu można pobrać
> Media Creation Tool i z jego poziomu wykonać upgrade.

Hm, nie zapytał o nowy klucz, jedzie (aktywowany) na starym :-O

Dzięki za asystę 👍
SushiMaster