Re: [WINNT] jak zabootować tablet z usb

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak zabootować tablet z usb
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Mon, 20 Jan 2020 00:00:17 +0100
W dniu 2020-01-19 o 22:43, PiteR pisze:
heby pisze tak:

On 19/01/2020 00:47, PiteR wrote:
jak zabootować tablet win10 pro z pendrajwa usb z win 8.1

Jak został wykonany pendrive?

chyba WinSetupFromUSB z 4 lata temu. Nic nie pamiętam z tego co
robiłem.

Może uzyłeś narzędzia ktore nie wgrało prawidłowych plików UEFI?

Być może. Nie wiedziałem o tym. Czego użyć?

Kilka tabletów "MS" które miałem potrafiły wystartować z USB z
pendrive zrobionym "Media creatorem" z windowsa, jeden wymagał
użycia Super Grub Disc do popchnięcia instalacji dalej. A znowu
inny odpalał wyłacznie podpisane przez producenta wersje
widndowsa.

Masz więćej gniazdek USB? Sprawdzałeś w innym? Dziadowskośc BIOSów
w tych tabletach jest poniżająca dla ludzkości ...

Nie mam. Tylko jedno mikro usb.

http://piterpro.private.pl/img/bios_boot_devices.jpg

tablet Lenovo YB1-X91F

Naciśnij enter i potem wybierz z listy. Lub Esc i wybierz z listy urządzenie.

--
animka