Re: [WINNT] [ot] dysk zewn. usb = 4 TB dla windows xp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] dysk zewn. usb = 4 TB dla windows xp
From: Netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Thu, 16 Jan 2020 01:32:08 +0100
W dniu 15.01.2020 o 18:53, Roman Tyczka pisze:
> Żeby się trzymać XP i mieć dysk 4GB to doinstalować wirtualną maszynę i na
> niej posadzić nowoczesny system operacyjny... do odczytu dysku.
> To byłoby mistrzostwo absurdu! :-)

Czasem się zdarzają takie absurdy. Np. jako inną absurdalną ciekawostkę
napiszę że mam pod hostem Windows 10 wirtualnego "guesta" Linuxa a w nim
z powrotem emulację Windows (Wine) abym mógł pod Wine odpalić Windowsowy
program do nauki języka, który źle działa pod hostem Windows 10 ze
względu na to że pod Windows 10 mam ustawione wysokie DPI. Żadnym
sposobem nie potrafiłem pod Windows 10 zmusić w.w. program aby
prawidłowo się wyświetlał (jedynie mógłbym ustawić pod Windows
standardowe DPI ale wtedy czcionki są dla mnie za małe). Z programu
korzystam prawie codziennie więc nie jest to fanaberia. Pod Linuxem
używam z run_scaled aby powiększyć okno programu.