[WINNT] Jak w Win odróżnić nazwa od NAZWA ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak w Win odróżnić nazwa od NAZWA ?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 15 Jan 2020 21:34:42 +0100
Na dysku z bakupem podpiętym jako zewnętrzny do NAS-a w koszu (@recycle) mam parę katalogów zapisaną raz małymi raz dużymi literami, przykładowo gmina i Gmina oraz GMINA. Windows rozróżnia te katalogi (foldery) i listuje jako odrębne (mają np. różną datę utworzenia) dopóki nie chce się zrobić na tych folderach jakiejś operacji. Gdy chcę wyedytować nazwę jednego z nich, to Win głupieje; podobnie gdy wchodzę do tych katalogów to dla Win mają one tę samą zawartość (mimo iż rzeczywiście w każdym są inne pliki).
Czy jest jakaś nakładka na Windows, która pozwoli odróżnić nazwy folderów
pisane małymi lub wielkimi literami?

Po bojach (m.in. z uprawnieniami) udało mi się zmienić w Win nazwę folderu kosza w backupie z @Recycle na _Recycle, dzięki czemu NAS przestał widzieć ten folder jako kosz i zaczął go widzieć jako normalny katalog, dzięki czemu udało się dobrać do tych folderów przykładowo gmina, Gmina oraz GMINA bezpośrednio z NAS-a, jednakże jest to mocno niewygodne i podtrzymuję pytanie o rozróżnienie w Win małych i dużych liter w nazwie.