Re: [WINNT] klawiatura

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] klawiatura
From: waldek <xswedc@op.pl>
Date: Wed, 25 Dec 2019 01:32:47 +0100
W dniu 2019-12-24 o 13:24, ToMasz pisze:
W dniu 24.12.2019 o 02:14, waldek pisze:
Na pięć sekund przed końcem blokady wydaje dwutonowy dźwięk "tu-du".
może się mylę, ale dla mnie to znaczy ze system wykrył podłączenie klawiatury. Kabel umiera? port usb? Podłącz klawiaturę do innego kompa, albo na "tym kopie" uruchom system z płyty/pendriva i zobacz czy pomogło

ToMasz

Dobrze czasem posłuchać mądrych ludzi. :-) Klawiatura w porządku, ale padły wszystkie(!) USB 3.0. Nie zorientowałem się wcześniej, gdyż z przodu nie najnowszej obudowy mam tylko 2.0. Przepiąłem klawiaturę z niebieskiego gniazda na czarne i hula. Mysz działała, gdyż była na 2.0. Jednak z tyłu są cztery niedziałające niebieskie porty. Przeinstalowałem od nowa sterowniki USB i nic. Pomysły?

waldek