[WINNT] Szukam poręcznego programu do 𝒜𝓊𝓉𝓸𝓂𝒶𝓉𝒾𝒸 𝓈𝓅𝓮𝓮𝒸𝒽 𝓇𝓮𝒸𝓸𝓰𝓃𝒾𝓉𝒾𝓸𝒾𝓃

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Szukam poręcznego programu do 𝒜𝓊𝓉𝓸𝓂𝒶𝓉𝒾𝒸 𝓈𝓅𝓮𝓮𝒸𝒽 𝓇𝓮𝒸𝓸𝓰𝓃𝒾𝓉𝒾𝓸𝒾𝓃
From: jaNus <piszcie.sobie.n@berdyczow.pl>
Date: Sat, 23 Nov 2019 14:08:57 +0100
— czyli inteligentnego rozpoznawania mowy, i zamieniania /zasłyszanego/ w kod w ASCII na W-10

Już onegdaj Was o to napastowałem, nic z tego, co wtedy usłyszałem nie
przydało się na wiele. Ale programy powstają jak grzyby po deszczu, to i
może pojawił się taki, co mnie wreszcie zadowoli, czyli: off-line, bo
kiego czorta mam ułatwiać życie Wielkiemu Bratu!

Mam to w telefonie, ale /chyba/ on nie robi tego "u siebie", tylko u
owego /Brata/, ale na to już nic nie poradzę. Tym niemniej, gdy mi się
kroi większy tekst, to go dyktuję na aplikację MyPhoneExplorer - Notes,
i  /fiuuu/ do kompa.
No a sam MPE to po prostu cudo, cudo, polecam każdemu, kto chce
zintensyfikować PC-tową Explorację swego Phonu, a to jest niezwykle
pomocne, kto nie korzystał, ten nawet nie wie, ile traci!

--
Jeśli w powyższym tekście nie widzicie wyrafinowanych fontów, tylko
prostokąciki, to znak, iż macie ustawiony kiepski standard kodowania

  • [WINNT] Szukam poręcznego programu do 𝒜𝓊𝓉𝓸𝓂𝒶𝓉𝒾𝒸 𝓈𝓅𝓮𝓮𝒸𝒽 𝓇𝓮𝒸𝓸𝓰𝓃𝒾𝓉𝒾𝓸𝒾𝓃, jaNus <=