Re: [WINNT] [OT] Jak polaczyc pliki video TS ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Jak polaczyc pliki video TS ?
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Tue, 12 Nov 2019 13:01:55 +0100
Z tym łączeniem w darmowych narzędziach może być problem.
Próbowałem swego czasu łączyć klocki TS za pomocą tsMuxeR czy też mkvtoolnix, ale od momentu łączenia lubi czasami rozjechać ścieżkę audio względem video. Póki co najlepiej z obróbką radził sobie komercyjny VideoReDo (nie łączyłem ale ciąłem reklamy i ten ścieżek audio nie rozjeżdżał jak innym się to zdarzało).

Od czasów kontenerów AVI z którymi bardzo sympatycznie sobie radził z cięciem, łączeniem darmowy VirtualDubMod nie znalazłem nic równie sympatycznego darmowego, małego do podobnych zabaw z kontenerami TS, MKV, MP4 dla kompresji AVC.