Re: [WINNT] Klient RDP - automatyczne logowanie - nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klient RDP - automatyczne logowanie - nie
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 12 Oct 2019 12:31:29 +0200
W dniu 2019-10-11 o 17:01, Adam pisze:
Witajcie.

Zapomniałem, gdzie w ustawieniach serwera 2012 można wymusić, aby nie było możliwe automatyczne logowanie z klienta RDP (zapamiętanym loginem/hasłem), tylko użytkownik musiał wpisać użytkownika i hasło.
Nie jestem też w stanie zadać odpowiedniego pytania do wyszukiwarek.

Podpowie ktoś?

Już mam:

gpedit.msc
/ Konfiguracja komputera / Szablony administracyjne / Składniki systemu Windows / Usługi pulpitu zdalnego / Host sesji pulpitu zdalnego / Zabezpieczenia / zawsze monituj o hasło po połączeniu

--
Pozdrawiam.

Adam