Re: [WINNT] Co z news.neostrada.pl ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co z news.neostrada.pl ?
From: Pytek <dr.dab85@gmail.com>
Date: Sat, 26 Oct 2019 14:04:25 -0700 (PDT)
W dniu sobota, 26 października 2019 19:27:47 UTC+2 użytkownik Grzegorz
Niemirowski napisał:

> Wszystko ok.
>
> --
> Grzegorz Niemirowski

Czyli przyczyna tkwi w moim kompie. W Thunderbirdzie przeklikałem wszystko co
się dało, i przyczyny nie znalazłem. A objawy są takie, że po wywołaniu
"pobierz", następuje próba łączenia się z neostradą, aż do przekroczenia limitu
czasu. Gdzie go się ustawia - nie znalazłem, a w OE było. Lecz nawet zmiana na
2 godziny też by zapewne nie pomogła, przyczyna raczej gdzie indziej. A 2 dni
temu instalowałem sobie domenę, i coś mi to pokaszaniło w różnych miejscach,
odległych od tego, co się ściągnąć miało.

Intuicja mi podpowiada, że sprawa przerosła mnie, i Waszą możność jakiegoś
magicznego odgadnięcia przyczyny. Wzywam księdza!