Re: [WINNT] [OT] Window CE i internet przez Bluetooth

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Window CE i internet przez Bluetooth
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 18 Oct 2019 20:58:16 +0200
On Thu, 17 Oct 2019 13:25:41 +0200, Adam wrote:

> Nazywa się to BlueTooth DUN (Dial-Up Networking).
>
> W starszych telefonach była to funkcja systemowa - dlatego też w
> samochodzie mam starego Samsunga Wave, służącego wyłącznie jako "dawca"
> internetu dla PDA.
>
> Teraz - w nowszych systemach - pozostaje już chyba tylko płatny program.

Tak, to był dobry trop, jedyna apka jaka zadziałała jest rzeczywiście za
kasę, choć niedużą.

Niemniej zastanawiam się czy nie pójść Twoją drogą i używać starego phona w
aucie dla nawigacji.

Mam dwie stare Nokie, 208 i 2700, czy któraś z nich ogarnie temat?

https://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/2700classic/
https://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/208/

Dzięki za pomoc!

--